Pārdošanas skola un kursi vadītājiem

Mēs varam izmantot īstermiņa pārdošanu vai ilgtermiņa pārdošanu. Pārdošanas skola un kursi vadītājiem dod priekštatu kā uzbūvēt savu komandu. Īstermiņa pārdošana balstīta tikai uz mūsu tekošo darbu, kad katru dienam ejam un pārdodam cilvēkiem to, ko mēs daram.  Ilgtermiņa pārdošana jeb es to dēvēju par pārdošanu bez vārdiem, kad mēs veidojam zināšanu bāzi par uzņēmumu. Atšķirība ir tāda, ka tā ir sistēma, kas strādā 24/7 neatkarīgi no mūsu darba laika. Ilgtermiņa pārdošana maina cilvēka iekšēju prāta stāvokli. Kā tas notiek? Mēs izveidojam sistēmu cilvēku vajadzīgām un kompānija ir pirmā par kuru iedomājas pie vēlmes pirkt produktu vai pakalpojumu. Fragments no grāmatas Biznesa pamatu uzbūve

Kādi vārdi vislabāk raksturo manu pakalpojumu vai produktu?

Kādas emocijas vēlos nodot cilvēkiem?

Kādās vietās varēs atrast manu uzņēmumu?

Cilvēka uzdevums ir būt atvērtam pret citiem cilvēkam, lai sekmīgi strādātu mūsu pārdošanas kanāli! Piesaistīt mēs visi mākam citu cilvēku uzmanību, bet uzsvars ir jāliek uz ilgtermiņa attiecību veidošanu savā starpā, tad arī būs panākumi!

Dalies ar rakstu

Līdzīgi raksti