Biznesa efektivitāte un produktivitāte
Visu biznesa efektivitāti un produktivitāti izmēra laikā, ko mēs patērējam veicot noteiktu darba procesu. Droši vien savā praksē esi saskāries ar to, ka darbs tiek izpildīts, bet bieži tas ir jāveic vēlreiz vai arī rada lielu stresu darbā. Cēlonis ir vienkāršs, ka uzņēmējs steidzās visu ātri paveikt, bet nepārdomāja uzstādījumus un rīcības soļus katram uzdevumam. Paņemsim piemēru no dzīves, kad rodas ļoti daudz konfliktu – Vadītājs nodod uzdevumu cilvēkiem mutiskā veidā un, ja uzņēmējs nav izpratis vēl personāla psiholoģiju, tad darbinieks bieži vien izdara pa savam un neprecīzi, kā to bija domājis pats vadītājs. Visiem uzņēmumā ir jāiemācās vienota darba uzdevumu nodošana rakstiskā veidā ar izskaidrojumu. Šāds nodošanas veids mums dod laiku, ko var pārvērst naudā un veselībā. Fragments no grāmatas Biznesa pamatu uzbūve
Kādam ir jābūt zīmējumam, lai cilvēks skaidri saprastu uzdevumu?
Kādi ir galvenie 3-5 izpildes noteikumi, lai uzdevums tiktu paveikts uz 100%?
Kādi faili vai bildes man ir jānodod, lai cilvēks skaidrāk saprastu uzdevumu?
Kāds ir atalgojums par šo paveikto uzdevumu?
Jo vadītājs skaidrāk spēj izskaidrot un definēt uzdevumu, jo ātrāk uzņēmums sasniegs vēlamos rezultātus. Pārliecība, kas staro no vadītāja par skaidru uzdevumu izpildi dod motivāciju darbiniekiem strādāt efektīvāk un produktīvāk, jo iegūst prāta struktūru darba izpildei. Vadītājs kļūst viņu acīs par Līderi!
Dalies ar rakstu
Līdzīgi raksti