Emocijas biznesā un emociju vadība
Vadītājam ir dota vara, nauda, statuss, ietekme un stāvoklis sabiedrībā, kas bieži netiek vadīts un tad notiek izlāde uz saviem darbiniekiem. Ja cilvēks tiek turēts nepārtrauktā stresā, tad viņa efektivitāte un spējas samazinās par 50%, kurš maksā par šo neproduktīvo laiku? Jā, pats vadītājs! Tādēļ iemācies virzīt savas emocijas tā, lai iedvesmotu cilvēkus darīt lietas, kuras nedara vadītāji un cilvēki spētu brīvi strādāt par visiem 150%. Ņem vērā, katrai emocijai ir sava nozīme, ko tā spēj dot uzņēmumam un pašam cilvēkam. Piemēram, dusmas dod darīt to, ko iepriekš neesat darījuši, aizvainojums liek mācīties vēl cītīgāk. Fragments no grāmatas Biznesa pamatu uzbūve. Emocijas biznesā un emociju vadība ir pamats izaugsmei, ja to izmanto pareizā virzienā!
Kādas emocijas man ir jāatbrīvo, lai mēs sasniegtu pārdošanas apjomus?
Kādas emocijas man nedod brīvības sajūtu uz attīstību?
Kādas emocijas valda komandā, kad mēs nesasniedzam mērķi?
Spēj izmantot emocijas sev vēlamā virzienā! Jo labāk spēsi atpazīt to sevī, jo vieglāk nodosi uzdevumus komandai, lai kopīgi sasniegtu kompānijas mērķus gan personīgos. Pārdošanas skola un stratēģijas izveide dos iespēju labāk sagatavot savu komandu.
Dalies ar rakstu
Līdzīgi raksti